Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~GregoryBass | użytkownik

imię i nazwisko adresTarnów zarejestrowany30.12.2006 @14:47:50 ostatnio na stronie05.11.2012 @18:00:22

http://www.myspace.com/mangocollective
Mango Collective
Zapraszam

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5493147
digarty23 komentarze190 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D40 i inne

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~LaFerrara    01.12.2009 @16:15:32
zero u mnie nowości głównie z powodu problemów sprzętowych o ile parę dość fajnych fot mam na karcie, to padł mi port USB i nie mam jak tego wrzucić na kompa :P
pozdrawiam i dziękuję za przekazanie wiadomości bo panna A się odezwała wreszcie
~Goszka91    05.02.2009 @19:08:38
Mhm... 20.02 - koncert Fisza w TCKu bodajże
bilety 25, 30 (chyba) w dniu koncertu.
to takie małe info, jakbyś się jeszcze nie spotkał z plakatami Fisza/Emade
btw. jeśli chodzi o muzykę, to polecam Łonę. Fisz Ci spasował, z tego co widzę, to myślę, że Łona tym bardziej
pozdrawiam.
_______
'Lubię ten nawyk, porusza mi czaszkę, niczym wiatr unoszący ponad taflę w locie ważkę.'
[O.S.T.R.]
~Goszka91    03.02.2009 @17:17:06
kojarzę Cię i Twój zespół bodajże z przeglądów licealnych
super galeria.
pozdrawiam
_______
'Lubię ten nawyk, porusza mi czaszkę, niczym wiatr unoszący ponad taflę w locie ważkę.'
[O.S.T.R.]
~Zacii    06.11.2008 @17:14:12
świetne ujęcia!
~LaFerrara    11.10.2008 @21:40:54
podobają mi się Twoje zdjęcia. jak najbardziej do mnie trafiają

z przyjemnością poobserwuję
~DAMIENno    08.09.2008 @18:45:00
bardzo ciekawa galeria - szczegolnie portreciki ;]
pozdrawiam
~KSa    03.09.2008 @14:16:14
:D:D
~Corday    03.09.2008 @14:08:57
obiecująco zapowiada się ta galeria. poobserwuję.
i zapraszam również do siebie.
~TomekGr    03.09.2008 @13:58:18
Dzięki wielkie. Miłego dnia
-czekoladowoo    28.08.2008 @15:17:18
nie ma za co
~alliiss    24.03.2008 @14:34:48
fajne profilowe pozdrawiam
~Nini    16.07.2007 @14:17:35
witam Tarnowianina :D
_______
.
~PoprostuOla    29.04.2007 @20:26:55
nie masz za co masz rewelacyjną modelkę jej podziękuj
_______
"żyj tak aby nikogo nie ranić"
~nieinteresujsiee    29.04.2007 @20:21:30
Z tarnowem łączy mnie tylko szkoła.
(:
~nieinteresujsiee    29.04.2007 @20:10:06
o znajome miasto.
Ciekawe prace
~michal697    09.04.2007 @22:02:32
dzięki wielkie
~anthia    28.03.2007 @22:20:16
dziękuje
_______
shi(f)t!
^PokahontaZz    28.03.2007 @18:25:45
_______
w moim ciele lawa .
~migatka    26.03.2007 @18:23:15
a dzieki;>
_______
czekolada dobra na wszystko
~KunDleShow    25.03.2007 @17:48:41
dziekuje
~beta2    25.03.2007 @16:02:54
dziekuje
rowniez pozdrawiam
_______
"may angels lead you in"
~zuzin    10.03.2007 @16:06:23
dziękii
_______
dziwny jest ten świat
~jotwupe    04.03.2007 @22:12:58
dzieki. [masz swietna modelkę, ta Gabi ]
pozdr
_______
(," ) c(",c)
~elfakir    04.03.2007 @10:48:20
~tpziomal    03.03.2007 @15:11:36
najlepsza jest KASIA heeh
_______
Zapraszam do mnie
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt